Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Tapeer

3. 7. 2009 15:39
Rozhodnutí Jarolíma

vyhovuje slávistům, to úplně chápu... Já jsem sparťan a musím říct, že pana Jarolíma jako trenéra hodně uznávám, ale to jeho rozhodnutí reprezentaci nepřevzít mně zklamalo... je jasné, že by býval vzal na sebe velké riziko, je pravděpodobné, že po patrně neúspěšné kvalifikaci by stádo oslů a ovcí chtělo jeho hlavu, je fakt, že ve Slavii má důvěru a prostor pro koncepční práci, ale... Vím, že Jarolím nemá zapotřebí cokoliv riskovat a hazardovat se svým jménem, ale tak nějak jsem čekal, že do toho rizika půjde... Škoda [>-]

0 0
možnosti
K

kion123

3. 7. 2009 12:58
Taky to tak vidím

SKS forever!V

0 0
možnosti
OS

skalin2000

3. 7. 2009 11:51
Nehledě na to ...

... že 2/3 národa by po něm šli hned po jmenování. Jen ať nám ten hattrick dokončí V SLAVIA PRAHA V

0 0
možnosti
TP

Igor1

3. 7. 2009 11:46
Velmi, ale opravdu velmi

dobře napsánoR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 13,16
  • Průměrná čtenost 1509x
Volný publicista, spisovatel, autor několika knih z prostředí fotbalu (např. Sparta -  Slavia, rivalové navěky, Fotbal - historie od počátku do současnosti, Kopačky a zlatokopky, Fotbal v drápech smrti, Fotbalový poklad Messi, Bláža: Moje pravda, Fotbaloví géniové, Nejlepší brankáři světa, Zlatá kniha fotbalu, Fotbal - vášeň 20. století, Ježek - Trénoval jsem mistry).

Seznam rubrik