Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Ringo Cech je osobnost???

0 0
možnosti
JC

Jen jestli jste neprestřelil teď vy... Jsem slávista od roku 1965, co jsem začal brát rozum, ale takhle se my slávisté nechováme. Pan Kolečko je prostě sparťan, to se nad to nemůžete povznést?!

2 1
možnosti
PT

P70e76t64r 72T85o75m44e10k

31. 8. 2017 20:31

To je fakt tedy síla. Jen mě napadá, neměla to být jako sranda i když hodně ubohá?

0 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 13,16
  • Průměrná čtenost 1509x
Volný publicista, spisovatel, autor několika knih z prostředí fotbalu (např. Sparta -  Slavia, rivalové navěky, Fotbal - historie od počátku do současnosti, Kopačky a zlatokopky, Fotbal v drápech smrti, Fotbalový poklad Messi, Bláža: Moje pravda, Fotbaloví géniové, Nejlepší brankáři světa, Zlatá kniha fotbalu, Fotbal - vášeň 20. století, Ježek - Trénoval jsem mistry).

Seznam rubrik