Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ke Kolářovi ještě jednou. Kolář umí hrát nohama i nahrávat na úrovni záložníka. Pro Slavii je jedenáctým plnohodnotným hráčem a na jeho přihrávkách bývala postavena hra Slavie odzadu. Chápu trenéra, že ho chce podpořit morálkou a dostat zpět do formy. Narážky na vztahy se slečnou Tvrdíkovou jsou sice vděčné pro drbálisty, ale pokud se mentálně a fotbalově Kolář vrátí do formy, rychle ustanou. Pokud se vzpamatuje Kolář a Kúdela se vrátí ve staré formě, porazí Legii a začnou zase excelovat. Kritici ne úplně chápali důležitost Koláře i když jeho chyby pramenily naopak z přílišného sebevědomí a uspokojení. Vzpomenu na Čecha a i ten míval velké minely. Nejsou to roboti/y.

1 0
možnosti
Foto

Mně se jevil druhý gól ještě větší chyba Koláře, než první. Stál snad metr a půl od tyče a dle mého názoru považoval míč za letící mimo bránu. I u druhého góli se brankář dělí, tentokrát s defenzivními záložníky, kteří nechali prostor před šestnáctkou naprosto volný jak letištní plochu. Ekpai s mi naopak jeví jako velice slibná posila.

1 1
možnosti
Foto

Mančaft, složený z nakoupených hráčů, kteří nemají ke Slavii žádný emociální vztah, nemůže fungovat do nekonečna.

0 0
možnosti

Koukal jsem chvílí na matč Slávie s Legií a udivilo mě, jak slávisti často střílí, hlavičkují vedle. Nešlo by střílet trochu víc do branky, profesionálové? Já vím, vypadá to hezky k tyči nebo pod břevno, ale krása není tak důležitá. Nicméně je mi jasné, že tuto radu slávisti hovořící rumunsky, senegalsky, anglicky, francouzsky a jinak, nepochopí. Tak nic - šup do Konferenční ligy. PS: Koláře nechte opravdu odpočívat, ten Mandous, pokud je normální, bude lepší. Jasně, Trpišovský tohle nečte, tak příště zas Kolář. OK.

0 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 13,16
  • Průměrná čtenost 1509x
Volný publicista, spisovatel, autor několika knih z prostředí fotbalu (např. Sparta -  Slavia, rivalové navěky, Fotbal - historie od počátku do současnosti, Kopačky a zlatokopky, Fotbal v drápech smrti, Fotbalový poklad Messi, Bláža: Moje pravda, Fotbaloví géniové, Nejlepší brankáři světa, Zlatá kniha fotbalu, Fotbal - vášeň 20. století, Ježek - Trénoval jsem mistry).

Seznam rubrik