Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sam trenér Trpišovský uvedl, že červená karta pro Holeše byla správná.

0 0
možnosti

P43e64t27r 68K48r36á70l

28. 8. 2021 10:49

S tím Teclem to také nechápu

0 0
možnosti

Většina vyloučení nějakým způsobem ovlivní zápas. Faul na červenou buď je, nebo není. A tenhle byl. Pamatuju písknutou penaltu ve druhé minutě ve finále mistrovství světa. A ten sudí tenkrát asi taky nepřemýšlel nad tím, jestli to nějak ovlivní zápas.

0 0
možnosti

Ta penalta byla tuším při finále MS v roce 1974 mezi SRN a Nizozemí. Penaltu piskl rozhodčí proti domácím Němcům.

0 0
možnosti

Vcelku souhlas, až na tu červenou, ta byla oprávněná.....

0 0
možnosti

Popsal jste to naprosto perfektně R^:-). Zajímalo by mě (a jistě nejen mě) co si jako expert myslíte o losu Slavie pro Konferenční ligu a jejích šancích na úspěch. Mně se zdá, že je to skoro úroveň EL a že to bude hodně náročné.

1 0
možnosti

K tomu není co dodat. Snad jen to, že na ty oblíbené hráče jsme dojeli i na Euru.

3 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 83
  • Celková karma 13,15
  • Průměrná čtenost 1509x
Volný publicista, spisovatel, autor několika knih z prostředí fotbalu (např. Sparta -  Slavia, rivalové navěky, Fotbal - historie od počátku do současnosti, Kopačky a zlatokopky, Fotbal v drápech smrti, Fotbalový poklad Messi, Bláža: Moje pravda, Fotbaloví géniové, Nejlepší brankáři světa, Zlatá kniha fotbalu, Fotbal - vášeň 20. století, Ježek - Trénoval jsem mistry).

Seznam rubrik