Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Mohlo to zkrátka při včerejším losu dopadnout lépe i hůř. Bez šancí na postup určitě nejsme, ale že bych si na náš postup zrovna šel vsadit do Tipsportu , tak to asi ne...

0 0
možnosti
JJ

Já bych si šel klidně vsadit na nepostup, kdyby to šlo.;-) Zajímalo by mne, jaký by byl kurz.

0 0
možnosti
JJ

Fotbal sice nemá logiku, ale myslím, že pověstnou "kliku" jsme si na minulém EURU vybrali tak na pět, deset let dopředu. Fotbalová Evropa, natož svět, je dnes úplně někde jinde. Vaše fandovství je sice chvályhodné, ale tím, že jde o dva zápasy po sobě, prakticky naprosto mimo realitu.

0 0
možnosti
Foto

Na stole mi leží vaše kniha z tchánovy pozůstalosti "Sparta-Slavia rivalové navěky, kterou si hodlám přečíst. Jsem zvědav, jestli jestli z ní poznám, jestli jste spíše fanoušek červenobílých nebo rudých. Jinak co se týče naší reprezentace jsem toho názoru, že po tragické kvalifikaci se přes zimu žádný zázrak nestane. Další MS bude bez nás. Ani mi to vadit nebude. Apropó v současné době mi dělá radost Slavia i Sparta ;-)

0 0
možnosti
KT

Doufám, že nepostoupíme!

1 0
možnosti
JS
  • Počet článků 83
  • Celková karma 13,16
  • Průměrná čtenost 1509x
Volný publicista, spisovatel, autor několika knih z prostředí fotbalu (např. Sparta -  Slavia, rivalové navěky, Fotbal - historie od počátku do současnosti, Kopačky a zlatokopky, Fotbal v drápech smrti, Fotbalový poklad Messi, Bláža: Moje pravda, Fotbaloví géniové, Nejlepší brankáři světa, Zlatá kniha fotbalu, Fotbal - vášeň 20. století, Ježek - Trénoval jsem mistry).

Seznam rubrik